20 Aralık 2013 Cuma

7 Aylık Oldum Bile

 
 
 
 
İlk altı ayımız rüzgar hızı ile geçti...
 
Sepsisimiz, tiroidimiz, inek sütü alerjimiz, aşılarımız derken bu ilk 6 ayımıza çok şey sığdırdık
tabi bunların yanında kahkahalar, sevinçler, güzel anılarda var heybemizde...
 
Prensesimi ilk kucağıma aldığımda hemşire tarafından resmen anne sütü ve mama savaşı verdik.
Sütüm olduğu halde göğsünüz uygun değil, emziremezsiniz vs ile çatıştık.
Doktorda gelip bebeğiniz sarılık oluyor mama ile takviye yapalım deyince hemşire beni dinlemedi bile.
Sonra adacığım yoğun bakımlarda yattı ve yoğun bakıma alınırken ben süt sağıp götürdüğüm halde bir kutu mama aldırdılar ve adayı geri aldığımızda kutu dibindeydi ama ama benim prensesimin alerjisi var o mama ne oldu kime verildi kustuğu halde kızımamı verildi orası rabbim ile onların arasında...

Adamızı evimize getirdikten sonra sütüme takviye olarak verdiğimiz ilk mama da ada oluk oluk kustu ve hastanelik olduk markadanmı dedik tekrar denedik sonuç aynı.
Doktor gözetiminde iki farklı mama daha denendi ve sonuç aynı olunca inek sütü alerjimiz kesinleşti.

Neyseki anne sütümüz yettide ek gıdaya geçene kadar ilk 6 ay sadece anne sütü aldık.

Veee prensesim ek gıdaya başladı...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder