25 Ocak 2014 Cumartesi

Balkabaklı Krep

 
 
 
Ek gıdaya geçtikten sonra yemekleri yedirebilmenin en kolay yolu bebeğimizin damak tadını öğrenmekten geçiyor.
 
Ada tatlı gıdaları daha çok seviyor tabi bunu şekerli, reçelli şeyler vererek öğrenmedim.
Yiyeceklerini tatlandırdığım pekmez ve bal kabaklı yiyecekleri daha zevkle yiyerek görünce her çorbasına bal kabağı eklemeye başladım böylece hem o hem de ben yemek saatlerinden zevk alır olduk.
 
Geleceğe yönelik ikinci bir kolaylıkta tv karşısında, oyuncakla vs. yedirmemek. Yemek saatlerinde mama sandalyesine oturtup karşısına geçtikten sonra dikkatini tamamen yemeğine yöneltince yemek süremiz oldukça kısalıyor ve zevkli oluyor.
 
Süt alerjimiz olduğu için bal kabağı krepini su ile hazırladım.
 
Tam ölçü kullanmayı atladığım için yaklaşık yazıyorum. Siz kıvama göre ayarlarsanız sevinirim.
 
Malzemeler
1 Çay Fincanı Vitamin ve mineralli un
1/2 Yumurta sarısı
1 Su bardağı su (alerjiniz yoksa süt kullanabilirsiniz)
1 Parça balkabağı
 
Hazırlanışı
Balkabağını rendeleyip diğer malzemelerle karıştıralım.
Teflon tavamızı kızdıralım ve harçımızdan koyup önlü arkalı pişirelim.
Bu ölçü ile 3 tane krep çıktı.
 
Afiyetler olsun
 
Ahsen Ada 8 ay 1 günlük
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder